تعمیر کنترلر شیردوش صنعتی گاو

تعمیر کنترلر شیردوش صنعتی گاو

تعمیر کنترلر شیردوش صنعتی گاو – تعمیر قطعات الکترونیکی انواع شیر دوش های صنعتی و دامداری در کلینیک تخصصی دیجی برد صورت می گیرد.

بررسی اجمالی شیردوش صنعتی

شیردوش‌ های صنعتی برای استفاده در دامداری‌ ها معمولاً باید مقاومت و کارایی بالایی داشته باشند، زیرا در محیط‌ های دامداری که شرایط سخت‌ تری ممکن است وجود داشته باشد، مورد استفاده قرار می‌ گیرند. این شیر دوش ها باید قادر به تحمل رطوبت، خوردگی، و تغییرات دمایی مختلف باشند.

خصوصیات بارز شیر دوش های صنعتی عبارت اند از : مقاومت زیاد در برابر خوردگی و زنگ زدگی ،ضد آب و محکم بودن در برابر نفوذ آب ، نصب آسان و عملکرد مناسب و … می باشد.

 انواع شیردوش های صنعتی ثابت

 شیر دوش های صنعتی ثابت از ابتدایی ترین نوع شیر دوش  می باشد که نمی توان عملیات میزان شیر را دقیق ثبت نمود ، و اغلب لوله هایی از جنس استیل شیر را از دام دریافت کرده و به محفظه هایی از جنس استیل یا شیشه انتقال می دهند.

شیردوش صنعتی ثابت رکوردی یکی از پیشرفته ترین نوع شیر دوش می باشد که قابلیت رکورد و جداسازی شیر دام هایی که داروی آنتی بیوتیک استفاده کرده اند یا به تازگی زایمان کرده اند را دارند. در شیردوش های دیجیتالی تمامی عملیات نمونه برداری ، جداسازی و رکورد به صورت کاملا اتوماتیک صورت می گیرد.

معرفی کنترلر در شیر دوش صنعتی گاو و دامداری

کنترلرهای استفاده شده در شیر دوش های صنعتی ، به منظور افزایش کارایی، کنترل بهتر بر آبدهی و بهینه‌ سازی مصرف آب و احتمالاً کنترل دمای آب به کار می‌ روند. این کنترلر ها می‌ توانند به صورت دستی یا اتوماتیک عمل کنند.

کنترلرها معمولاً قابلیت تنظیم جریان آب را فراهم می‌ کنند، به طوری که میزان آب دهی به گاوها براساس نیازهای مختلف (مثلاً تعداد گاوها، زمان آب دهی، و …) تنظیم می کنند . برخی از کنترلر ها به صورت ریموت یا از راه دور توسط تکنسین دامداری هدایت و کنترل می شوند .

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *